دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات

آماده کردن خانواده برای رویدادهای غیرقابل تصور

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۲۷ ق.ظ

مقابله با مرگ و میر خودمان دشوار است، و چنین اتفاقی اغلب برای فرزندانمان سخت تر است.

مقابله با مرگ و میر خودمان دشوار است، وچنین اتفاقی اغلب برای فرزندانمان سخت تر است. وقتی امنیت اقتصادی را حل می کنید و شروع به بررسی برنامه های خود برای بازنشستگی می کنی، از برنامه ریزی املاک خودداری نکنید.

شما هرگز قادر نخواهید بود از مشکلاتی که فرزندانتان بعد از مرگ متحمل می شوند، را بطور کامل برطرف کنید، اما برنامه ریزی املاک و مستغلات می تواند در صورت تمایل آن را از بین ببرد همه استرس و ناامیدی های خارجی را که ممکن است احساس کنند، برطرف کنید. در اینجا 5 راه برای کاهش بار خانواده در هر مرحله از زندگی، در صورت اتفاق غیرقابل تصور برای شما آورده شده است.


1- درباره ی مرگ با بچه های خود صحبت کنید.

فرزندان خردسال شما ممکن است بهترین کاندید برای بحث های فلسفی در مورد مرگ و میر نباشند، اما شما از اینکه چقدر آنها انتخاب می کنند شگفت زده خواهید شد. حتی اگر تا بزرگ شدن فرزندانتان هیچ مرگ و میر بزرگی را در خانواده تجربه نکنید، نمی خواهید فرزندانتان به عنوان بزرگسال با تفکر به مرگ بی بصیرت شوند.

در بزرگسالی، خود را به عنوان منبعی که مایل به پاسخگویی به سؤالاتی است که در مورد مرگ و میر وجود دارد، در دسترس قرار دهید، از نظر شما ، شخص خود یا شخص دیگری هنگامی که زمان حضور در مراسم تشییع جنازه یا بیدار شدن فرا رسید، به فرزندان خود بگویید که دقیقاً چه اتفاقی می افتد و چرا آنها را درگیر روند کنید و هرچه بیشتر می توانید رمز و راز از آن به دست بیاورید


 2- آماده سازی کودکان بالغ

امیدوارم قرار گرفتن فرزندان در معرض واقعیت مرگ در سنین نوجوانی به شما در تجهیز آنها برای برخورد با مرگ و میر شما در سن بلوغ کمک کند. هرچه پیرتر می شوید، در مورد گزینه های بازنشستگی وضعیت مالی خود و نحوه پیش بینی توزیع املاک خود پس از مرگ، باز و صادق باشید. اگر بین فرزندانتان اختلاف نظر در مورد دارایی ها وجود داشته باشد، باید سریع آن را از بین ببرید، و در صورت لزوم، با یک پزشک خانواده مشورت کنید تا هرگونه نارضایتی طولانی و یا احساس ترک تحصیل فرزندانتان را احساس کند.

ممکن است فرزندان بزرگسال شما با مرگ و میر شما آرامش برقرار کرده باشند، اما شما هنوز هم می خواهید که آنها بعد از مرگ، در بهترین وضعیت مالی ممکن باشند، حتی اگر سفر عاطفی آنها کاملاً کامل نباشد. در نظر بگیرید که فرزندان بزرگسال خود را در هرگونه تصمیم گیری در مورد خانه سازی درگیر کرده و موضوع خانه مشترک، چند نسل را با آنها در میان بگذارید. قبل از ارائه این ایده در مورد انتظارات و پویایی خانواده خود با فرزندان خود و هر فرزندی که ممکن است داشته باشند صادق باشید.


3- آماده باشید تا به سؤالات سخت پاسخ دهید.

زندگی اغلب پیچیده است و بعضی اوقات می تواند کثیف شود. حتی اگر شما مرگ و میر خود را پذیرفته اید و پس از مرگ برای خانواده خود برنامه ریزی کرده اید، کاملاً طبیعی است که بخواهید هر گونه درهم و برهمی را کنار بگذارید و روند را تا حد ممکن صاف کنید. اما می خواهید به سؤالات سختی بپردازید که توسط برنامه ریز املاک و مستغلات شما و شریک زندگی شما وجود دارد. گول زدن یا محافظت از اطراف آنها گزینه مناسبی نیست.

این می تواند امنیت مالی خانواده شما را پس از مرگ شما ایجاد کند یا از بین ببرد، بنابراین باید با برنامه ریز املاک خود صادقانه و گشاده باشید. علاوه بر این، شما باید همسر یا شریک زندگی خود را تشویق به انجام همان کار کنید. به آنها یادآوری کنید که هیچ داوری وجود ندارد و شما باید بتوانید با برنامه ریز خود برای گفتگوی منافع کسانی که درگیر آن هستند، گفتگو صریح داشته باشید.


4- یک اعتماد وثیقه ای را در نظر بگیرید.

این امانت ها، که در اراده و نیت نهایی شما وجود دارد، روشی برای انتقال دارایی به فرزندان، اقوام دارای معلولیت یا دیگران هستند که ممکن است در زمان مرگ شما آماده انجام مسئولیت برای خود نباشند. برای خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند، این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برای نظارت بر مدیریت دارایی های مورد اعتماد تا زمانی که فرزندانتان به سن خود نرسند، به یک متولی نیاز خواهید داشت. اگر احساس می کنید که اعتماد به نفس برای شما مناسب است، در مورد گزینه های خود و اینکه سایر عوامل چه مواردی را مدنظر دارند، با وکیل مشورت کنید.


5- برنامه خود را به روز نگه دارید.

هر پنج سال یکبار، املاک و برنامه های خود را برای توزیع آن بعد از مرگ تجدید نظر کنید و مواظب باشید که برنامه شما بازهم ارزش های شما و همچنین هرگونه تغییر در شرایطی را که ممکن است از زمان آخرین بررسی املاک شما ایجاد شده باشد، بازبینی کنید. برنامه های خود را با ذینفعان خود دوباره بررسی کنید و زندگی در حال تغییر آنها را نیز در نظر بگیرید.

شاید وارثی که پنج سال پیش به شدت به یک خانه احتیاج داشته باشد، اکنون دارای یک تجارت پر رونق است و دیگر نیازی به کمک اضافی ندارد، در حالی که دختر شما اخیراً نوزادی را به دنیا آورده است که نیازهای ویژه ای دارد و تا آخر عمر به کمک مالی نیاز دارد. هر دو شرایط در برنامه ریزی املاک و مستغلات قابل توجه است، اما شما فقط در صورت تحمل درد می توانید در آگاهی از آنها، تمام این نیازهای متغیر را در نظر بگیرید.

 

مرجع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی