دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات

5 ایده برای حفظ افکار مثبت و خوش بینی

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۳۴ ق.ظ
افکار مثبت را با اهداف خود سازگار نگه دارید و ذهن خود را در مورد هر آنچه می خواهید انجام دهید و شخصی را که می خواهید باشید، بسازید.

 

در اینجا پنج ایده وجود دارد که می توانید از آنها برای کمک به شما در مثبت ماندن و خوش بینی استفاده کنید:


1- خوبی ها را در هر موقعیتی پیدا کنید.

اول، از قبل برطرف کنید که مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، شما اجازه نخواهید داد که شما را به سمت پایین بیاورد. شما به شکلی سازنده پاسخ خواهید داد. شما نفس عمیقی خواهید کشید، آرامش بخشید و به وضعیت هر آنچه که ممکن است در آن باشد نگاه می کنید. وقتی این تصمیم را از قبل بگیرید، از نظر ذهنی خود را آماده کنید تا وقتی کارها اشتباه پیش می روند، تعادل را از بین نبرید، همانطور که اجتناب ناپذیر است.


2- همه افکار منفی را خنثی کنید.

دوم، بدانید که مدام با ایجاد افکار مثبت از خلاء افکار یا احساسات خلاص شوید. تکرار اظهارات مثبت مانند "من احساس سلامتی می کنم، احساس خوشبختی می کنم، احساس فوق العاده ای می کنم!" وقتی به شغل خود می روید، به خود بگویید، "من خودم را دوست دارم و کارم را دوست دارم!" چیزهایی مانند این را بگویید، "امروز یک روز عالی است. زنده بودن فوق العاده است! "


3- به تمام موانع موجود به عنوان موقت نگاه کنید.

سوم، به اشکالاتی اجتناب ناپذیر که با آنها روبرو هستید موقت، خاص و بیرونی نگاه کنید و مثبت بمانید. وضعیت منفی را به عنوان یک رویداد واحد نگاه کنید که نشانگر یا مرتبط با سایر رویدادهای احتمالی نیست و عمدتا ناشی از عوامل بیرونی است که بر شما کنترل می شود. نگران نباشید، از دیدن این رویداد به هیچ وجه دائمی، فراگیر یا جزئی در صلاحیت یا توانایی خودتان خودداری کنید و همانطور که به جلو می روید افکار مثبت خود را حفظ کنید.  


4- از هر دشواری بیاموزید و رشد کنید.

چهارم، به یاد داشته باشید که یادگیری و رشد و موفقیت بدون شکست و سختی های اجتناب ناپذیر غیرممکن است که باید با آنها مقابله کرده و و دوباره برخیزید تا فرد بهتری شوید. بنابراین، با گفتن "خوب است!" از هر دشواری استقبال کنید. و سپس به موقعیتی بنگرید تا چیز مثبت یا مفیدی را که در آن وجود دارد پیدا کنید تا مثبت بمانید.


5- افکار خود را بر روی اهداف و رویاهای خود نگه دارید.

و در آخر، افکار خود را در مورد اهداف و رویاهایتان حفظ کنید، و به شخصی که برای تبدیل شدن به آن تلاش می کنید و چیزهایی که در تلاش هستید. هنگامی که همه چیز به طور موقت پیش می رود، با گفتن  "من به نتیجه کامل هر وضعیت زندگی ام اعتقاد دارم." به خودتان پاسخ دهید.

تصمیم بگیرید که شاد و خوشحال باشید و از هر وسوسه ای برای پاسخ منفی به عنوان فرصتی برای رشد قوی تر با استفاده از عبارات تأکیدی  روزانه و گفتگو با خود و دیگران، به روشی مثبت و خوش بینانه استفاده کنید.

 

 

مرجع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی