دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات

5 مهارت لازم فروشندگی از موفق ترین فروشندگان

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶ ق.ظ
تبدیل یک چشم انداز برای داشتن مشتری وفادار با تجربه فروش شروع می شود. این فروشندگان هستند که لحن را تنظیم می کنند و برای این که اول باشند، باید یاد بگیرند که کارآمد و ارتباط مؤثر داشته باشند.

 

تبدیل یک چشم انداز برای داشتن مشتری وفادار با تجربه فروش شروع می شود. این فروشندگان هستند که لحن را تنظیم می کنند و برای این که اول باشند، باید یاد بگیرند که کارآمد و ارتباط مؤثر داشته باشند. فروشندگان موفق می دانند که برای ارائه یک تجربه ارزشمند باید مهارت های خاصی را انتخاب کنند. در اینجا پنج مورد از مهمترین موارد ذکر شده وجود دارد، و اینکه چگونه می توانید در فروش با این روش ها موفق شوید:


1- اولویت بندی

همه فروشندگان مشغول کار هستند. بنابراین چرا برخی به نظر می رسد تحت فشار و بی نظمی هستند و برخی دیگر موفق در هر چیزی هستند؟ زیرا گروه دوم آموخته است که اولویت بندی کند. اولویت بندی به فروشندگان این امکان را می دهد تا آنچه را که واقعاً مهم است از وظایفی که صرف مقابله با آنها خوب است جدا کنند.

اولویت بندی فقط موضوع تهیه لیست کارها نیست. مرکز استراتژی فروش روش "ABC" را پیشنهاد می کند : دسته "A" باید شامل پروژه هایی باشد که برای موفقیت شرکت ضروری است، مانند ارسال پیشنهاد برای هدف گذاری آینده. در گروه "B" مواردی مانند پیگیری های لازم را قرار دهید که مهم هستند اما می توانند تا هفته بعد به تعویق انداخته شوند. وظایفی مانند دسترسی سرد را به طبقه "C" واگذار کنید، و این نشان می دهد که از اولویت بالایی برخوردار نیستند.


2- مذاکره

چه فروش نرم افزار سازمانی و چه اتومبیل های استفاده شده باشد، فروشندگان باید بدانند که چگونه مذاکره کنند. اگرچه مذاکره موفقیت آمیز شما را ملزم به درک نیازهای طرف مقابل می کند، گروه آموزش مذاکره   SAB همچنین از اعلان های  شخصیتی برای درک فرد استفاده می کند.

در اوایل روند فروش حس کنید که خریدار شما کیست. به جای اینکه برای آنها یک تست شخصیتی بفرستید، از نشانه هایی برای حدس زدن در نوع شخصیت خود استفاده کنید و قدم های خود را به آن متناسب کنید. مثلا:

درون گرایی در مقابل برونگرایی: افراد درونگرا قبل از پاسخ به سوالات فکر می کنند، در حالی که برون گراها تمایل دارند بلافاصله پاسخ دهند. اگر سؤالی دارید، در حین سخنرانی به صورت دوره ای از درونگراها بپرسید. انتظار دارید که افراد برون گرا آزادانه از آنها سؤال کنند.

شهود در مقابل سنجش: اگر آنها به اینجا و اکنون توجه کنند، احتمالاً آنها احساس شهود را ترجیح می دهند و همین امر باعث می شود افراد به آینده توجه کنند. وقت دیگری را صرف کنید تا چشم اندازهای حساس را برای چالش آنها درک کنید، در حالی که چشم انداز شهودی و چشمگیری به راه حل می دهید.

فکر کردن در مقابل احساس: افرادی که به احساس متصل می شوند، چگونگی تحت تأثیر قرار گرفتن دیگران را در نظر می گیرند، در حالی که متفکران، گرایش به هدفمند بودن دارند. از متفکران انتظار دارید که روی فاکتورهای سخت مانند قیمت تمرکز کنند. چشم اندازهایی که احساس را ترجیح می دهند ممکن است بیشتر نگران چیزهایی مانند برنامه های اجرایی باشند.

درک کردن در مقابل قضاوت: انواع درک درمورد تجربه است، در حالی که انواع داوری بیشتر به نتیجه نهایی مربوط می شوند. با بستگان صبور باشید، که ممکن است به زمان بیشتری یا نقاط مثبت برای بستن فروش نیاز داشته باشید. با داوری پییش بروید.


3- پاسخگو بودن

تمام شرکت ها بر اساس تجربه مشتری خود بالا می روند و سقوط می کنند. فروشندگان نه تنها از نظر زمان، بلکه از نظر عاطفی نیز باید پاسخگو باشند. عواملی مانند سرعت پاسخ، انعطاف پذیری در کانال های ارتباطی، همدلی و مثبت باعث می شوند که نگرانی آینده به همکاری با فروشنده و یا تمدید شرکتی که نماینده آنها است، بپردازند.

 پیوندهایی را در مواردی نصب کنید که تماس تلفنی را با شما قادر می سازد، ایمیلی را ارسال کنید یا هنگام آماده شدن جلساتی را درخواست کنید. موقعیت ها را با دکمه های کلیک به گپ در محتوای سایت تغییر دهید. خطوط فروش و خدمات مشتری را جداگانه نگه دارید تا آینده نگران نیازی به درخواست انتقال نداشته باشند، و بتوانند دیدگاه و نظرات خود را توضیح دهند.


4- نوشتن

فروشندگان باید در ارتباطات کتبی خود به همان اندازه صالح و خونگرم بیایند. چشم اندازها به کسی که نمی تواند جمله ای را برای درک نیازهای ذینفعان اعتماد کند، اعتماد نخواهند کرد. حتی مقررات ایمیل می توانند تصوری از بی دقتی ایجاد کنند.

برخلاف برخی از مهارت های موجود در این لیست، مهارت های نوشتن عمدتاً از طریق تمرین انفرادی ساخته می شوند. مرتباً بخوانید و از سبک نویسنده ای که تحسین می کنید، سبک مکالمه و در عین حال حرفه ای الگو بگیرید. بر ایجاد ارتباط عاطفی متمرکز شوید.


5- ارتباط غیرکلامی

زبان بدن بخش بزرگی از پیام ارسال شده در طی مکالمه فروش است. اینکه یک فروشنده چگونه خودش را نگه می دارد می تواند اضطراب و سردرگمی برقرار کند، یا می تواند اعتماد به نفس و سهولت را نشان دهد. حتی از هر اتاق، چشم اندازها به این نشانه ها توجه می کنند.

یاد بگیرید که سیگنالهایی را که ارسال می کنند کنترل کنید. و بعضی از بازاریابان ترفندهایی را پیشنهاد می کند که می تواند احساس قدرت و اعتماد به نفس به شما بدهد: سینه خود را صاف کنید و مستقیم بایستید. در حالی که صحبت می کنید قدم بزنید. لبخند خود را بر چهره خود نگه دارید، حتی وقتی اوضاع تنش بخورد. حرکات خود را متفاوت کنید، اما آنها را کوچک نگه دارید. این مهارت ها را ارتقاء دهید تا یک تجربه عالی به چشم اندازها بدهید تا خریداران را به عنوان مشتریان وفادار داشته باشید.

 

 

مرجع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی