دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات

چگونه هدیه دادن می‌تواند منجر به شادی شود

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ق.ظ

شکی نیست که هدیه دادن در مناسبت‌ها و ایام تعطیل، متداولتر است، اما این موضوع که هدیه دادن میتواند در همه سال انجام شود، غیر قابل انکار است. ریشه این مورد،که چرا از زمان های دور انسانها به یکدیگر هدیه میدادند، هنوز مشخص نیست و یک پاسخ واحد ندارد. اما شاید همه به این باور رسیده باشند که هدیه دادن منجر به شادی دو طرف خواهد شد.

ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما هدیه دادن به طور منظم و در مناسبتها، میتواند یک فرد را شاد کند که در احساس خوشبختی او، بی تاثیر نیست. از این موضوع گذشته، آیا تا به حال به چهره کودکانی که روز عید نوروز عیدی و هدیه دریافت میکنند نگاه کرده اید؟ شادی و احساس رضایت در صورت آنها به طور کامل مشهود است. با این حال اگر در همین لحظه به چهره والدین آنها نگاه کنید، احساس شادی و خوشحالی بیشتری را شاهد خواهید بود، چرا که از لحاظ روانی هدیه دهنده از رضایت هدیه گیرنده مسرور خواهد شد.

اغلب افراد، روزانه وقت خود را صرف جستوجوی ایده های جدید و ناب برای هدیه میکنند، تا بتوانند هدایای خوب و درخور برای کسی که به او اهمیت میدهند، ارائه دهند. این احساس موجب شده که فروشگاه های خرده فروشی در سطح شهر ایجاد شود، تا شما با سرزدن به آنها بخشی از ایده و نیاز خود را مرتفع سازید. تیم وادا لاکچری، اینجاست تا با ایده های به روز دنیا، به همراه کارشناسان هنرمند و با تجربه خود، شما را در این راه یاری کند.

هدیه دادن، شاید مقادیری از پول شما را بکاهد، اما در عوض احساسی را در شما به وجود می آورد، که کاملا سود شما را در خود دارد. احساس شادی و خوشبختی که شما توانسته اید با یک بسته هدیه، دیگران را شاد کنید. این شادی درونی که در شما ایجاد می شود، به مرور افکار منفی را از شما دور خواهد کرد و ارتباط شما با اطرافیان را بهبود میبخشد.

تیم وادا لاکچری در اینجا برای شما مواردی را ذکر خواهد کرد، که شما به اهمیت این موضوع، واقف شوید:


راه شادی و خوشبختی در هدیه

خبر خوب این است که همیشه شما نباید یک هدیه گرانبها تهیه کنید، تا به آن احساس شادی و رضایتی که صحبتش را کردیم برسید. شما میتوانید با کمترین هزینه، بلکه با فکر و احساس، سوخت لازم برای یک شادی و خوشبختی دو طرفه را فراهم کنید. این احساس شادی لازم نیست که در زمان های به خصوص باشد. شما میتوانید هر زمان از سال را به این موضوع اختصاص دهید.

یا اینکه شما باید تحقیق کنید که مخاطبتان به چه چیزی نیاز و یا علاقه دارد. مسلما اگر طرفتان به باغبانی علاقه داشته باشد اما در آپارتمانی با حیاط کوچک زندگی کند، خرید وسایل باغبانی شاید گزینه مناسبی نباشد، مگر اینکه او در جایی خارج از خانه این کار را انجام دهد. بنابراین شما باید کمی تحقیق کنید و بعد اقدام به تهیه کادو کنید. این مورد نشان میدهد که شما پشت هدیه ای که گرفته اید، ساعت ها یا روزها زمان گذاشته اید و با احساس و تفکر هدیه را فراهم کرده اید.

تیم وادا لاکچری، ست های هدیه با هارمونی رنگ های دلپذیر و محتویات متناسب با نیاز هرشخص را فراهم کرده، تا شما در این مسیر با چالش کمتری مواجه شوید و به آن احساس شادی و رضایت دست یابید.

 

ادامه مطلب


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی