دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات

آشایی با خطوط صورت !

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵ ب.ظ

ما در اینجا جزئیاتی مربوط به انواع چین و چروک‌ها، آنچه می‌تواند باعث ایجاد آن‌ها شود و چگونگی کند نمودن روند بروز آن‌ها آورده و همچنین به دلیل اینکه چرا باید به این خطوط به عنوان یک زیبایی نگاه کنیم و نه یک نقص ظاهری، می‌پردازیم.

1-خطوط زندگی ما:

برخی از ما در طول زندگی‌مان خطوطی به نام «خطوط یازده» را تجربه می‌کنیم. این خطوط عمودی طوری روی پیشانی ما جای می‌گیرند که همیشه به نظر می‌رسد در حال تفکر عمیق هستیم. در بعضی افراد دیگر ممکن است خطوط پنجه‌کلاغی برجسته‌تر به نظر برسند و نشان از یک زندگی سرشار از احساسات شدید به خصوص شادی داشته باشند.


2-چروک‌های پویا:

 بر اثر حرکات تکراری صورت شکل گسترش می‌یابند. به عنوان مثال، اگر لب خود را به طور مداوم غنچه کنید، ممکن است خطوط لب را تجربه نمایید.


3-چروک‌های ایستا:

 این‌ها ناشی از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و نیروی جاذبه می‌باشند. چین و چروک‌هایی که با غبغب ایجاد می‌شوند، ایستا هستند.
چین و چروک‌های پویا با گذشت زمان می‌توانند به چین و چروک ایستا تبدیل شوند. به عنوان مثال، در میانسالی خطوط ظریف لبخند، زمانی که شکل اولیه گونه تغییر می‌کند و کمی افتاده‌تر می‌شود، عمیق‌تر خواهد شد.


4-آنچه چین و چروک‌ها درباره شما فاش می‌کنند:

اگرچه می‌توانیم مشخص کنیم که چه چین و چروکی ممکن است ظاهر شود، همه ما قصد داریم داستان چروک را کمی متفاوت تغییر دهیم. مجموعه خطوط منحصر به فرد ما چیزی به بقیه جهان اطراف می‌گوید. بنابراین به جای اینکه آن‌ها را از بین ببریم باید ابتدا به آنچه می‌گویند فکر کنیم.


5-چین و چروک‌ها وضعیت کلی ما را نشان می‌دهند:

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد، حتی وقتی صورتمان در حال استراحت یا در وضعیت طبیعی است، هنوز هم عواطف ما را نشان می‌دهد و چین و چروک‌هایی که شکل می‌گیرند بخشی از چیزی هستند که احساس ما را فاش می‌کنند.این امر به ویژه در مورد افراد دارای حالات مثبت صادق است. اگر شما برحسب عادت اغلب فردی بشّاش هستید، در نتیجه خطوط خنده بر صورتتان نقش می‌بندد و یا نتیجه خنده‌ها از لب‌ها به چشم‌هایتان رسیده و خطوط پنجه کلاغی را تشکیل می‌دهند.


6-آن‌ها می‌توانند حس تحقیر کردن دیگران را نشان دهند:

درست همان‌طور که چهره‌های خنثی در برخی افراد ممکن است نشان‌دهنده مثبت بودن باشد، صورت آرام برخی دیگر ممکن است به ما عدم رضایت را نشان دهد. در سال‌های اخیر، عبارت RBF (چهره بد خنثی) روی کار آمد.


7-این خطوط می‌توانند صمیمیت و صداقت شما را نشان دهند:

خطوط پنجه کلاغی نشان‌دهنده واقعی بودن احساسات شما برای دیگران هستند. چروک‌های چشمی که گاهی هنگام ابراز احساسات مثبت یا منفی ایجاد می‌کنیم، نشانگر دوشن نامیده می‌شود و به نحوه درک دیگران از شدت احساسات ما مرتبط است.و از آنجا که چین و چروک‌ها می‌توانند عباراتی را که شما در طول عمر خود بیان کرده‌اید، نشان دهد، یک جفت خط پنجه کلاغی می‌تواند شما را اصیل‌تر جلوه دهد. همین مسئله در مورد خط بانی نیز صادق است، زیرا اغلب در هنگام لبخند واقعی یا هنگام غم، بینی‌مان چروک می‌شود.


8-چگونه این خطوط را رفع کنیم:

خطوطی که در نهایت صورت شما را می‌آرایند، به عوامل مختلفی از جمله ژن و سبک زندگی بستگی دارد. ما نمی‌توانیم ژن‌ها یا اثر گرانش را با گذشت زمان تغییر دهیم، اما می‌توانیم تمام تلاش خود را برای خنثی کردن آسیب‌های پوستی انجام دهیم که می‌تواند منجر به چین و چروک زودتر یا برجسته‌تر شود.

 

مرجع

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی