دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات

11 موردی که مُسری هستند؛ از طلاق تا ترک سیگار

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۷ ب.ظ

- سفارش غذا در رستوران

طبق تحقیقات دانشگاه الینویز امریکا، وقتی به همراه دیگران برای خوردن غذا به رستوران می رویم و غذاهایی شبیه به هم سفارش می دهیم، احساس شادی بیشتری در کنار یکدیگر می کنیم. بنابراین اگر نگران وزن تان هستید، در رستوران زودتر از بقیه غذای خود را سفارش دهید تا تحت تأثیر هوس های غذایی همراهان تان قرار نگیرید.


2- افکار منفی

در پژوهش دانشگاه نتردام امریکا مشاهده شد دانشجویان جدیدالورودی که به صورت تصادفی با کسانی هم اتاق شدند که اغلب در فکر و ناراحت بودند، بعد از گذشت سه ماه احتمال دچار شدن به شیوه ی تفکر منفی هم اتاقی هایشان در آن ها بیشتر بود. بنابراین دیگران می توانند واکنش های ما به مشکلات زندگی را تحت تأثیر خود قرار دهند.


3- شادی

طبق تحقیقات پژوهشگران دانشگاه های هاروارد، کالیفرنیا و سن دیگو در امریکا بر روی نزدیک به 5 هزار نفر، احساسات مثبت هم از طریق دیگران به ما سرایت می کن. وقتی شما احساس شادی می کنید، احتمال آنکه دوست تان که کیلومترها دورتر از شما زندگی می کند هم احساس شادی کند 25 درصد بیشتر است و این احتمال در همسایه های شما 34 درصد است. همین گروه تحقیقاتی پی بردند شادی ناشی از افزایش حقوق حدود 2 درصد است در حالی که ارتباط با دوست شاد یکی از دوستان تان (یک ارتباط درجه 2) تا 10 درصد احساس خوب به شما می بخشد.

ادامه مطلب

  • va re

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی