دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دهکده من

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات

خواص میوه های خشک

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۴ ب.ظ

میوه‌ها یکی از گروه‌های مهم غذائی در تغذیه‌ هستند، میوه در هر حالتی چه تازه باشد و چه خشک شده، برای افراد خوب است و فوایدی به همراه دارد، اما اگر به دنبال یک روش خوشمزه برای بهبود سلامت عمومی‌تان هستید میوه‌های خشک دارای پروتئین، یکی از بهترین گزینه‌ها هستند.

از آنجا که نگه‌داری میوه‌ی تازه همیشه امکان پذیر نیست، از زمان های قدیم برای نگه داری میوه ها، آنها را خشک می کردند و یا به صورت مربا آنها را درست می کردند. البته برخی ازافراد میوه‌ی تازه را به میوه‌ خشک ترجیح می‌دهند، چون معتقدند در فرایند خشک کردن و جهت افزایش زمان نگهداری این محصولات، به میوه‌های خشک نمک و قند اضافه می‌شود.


 در ادامه مطلب فهرستی  از انواع میوه‌ های خشک و فوایدشان را ارائه می دهیم:

سیب خشک

یکی از میوه های خشک، که می تواند میان‌وعده‌ای کم کالری باشد، سیب خشک است. برخی از افراد عاشق سیب هستند، چون خوردن این میوه در صبح برای سلامتی بسیار مفید می باشد. اما در کنار سیب تازه، سیب خشک هم به دلیل کم کالری بودن، می تواند یک میان وعده سالم برای افراد باشد.

ادامه مطلب

  • va re

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی